סרטוני הדרכה
המון פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מדברים עם לקוחות כאשר המטרה הסופית היא להצליח להוציא כסף מהשיחה הזאת אך לא מעט זה מסתיים ללא הצלחה.
בסדרת הסרטונים הבאה אסביר על הפסיכולוגיה שבחווית הקניה ועל הכלים החשובים שיש לאיש במכירות במבנה תקין של שיחת מכירה
הקדמה
על מה אנחנו מדברים פה באופן כללי ומהו מבנה נכון של שיחת מכירה
פתיחה
מה המשמעות של פתיחה ולמה היא נקודה שכל כך חשוב לעבור בהצלחה?
התקרבות ללקוח
אין שני לרושם ראשוני! זה ידוע ובכל זאת, בואו נדבר על טכניקת התקרבות ללקוח תוך הבנת הפסיכולוגיה שעומדת מאחורי הקלעים
הצגת השירות
המון אנשי עסקים אומרים "זה מה שאני עושה וזה עולה ככה וככה, רוצה?" ובכן, זה אפשר לעשות את זה הרבה אבל הרבה יותר טוב! רוצים לדעת איך? 👇
הובלת התנגדויות
אין כזה הרבה התנגדויות בשיחת מכירה, למעשה יש כמה בודדות אבל שחוזרות על עצמן בכל שיחה! מסתבר שאפשר בקלות לגרום ללקוח פשוט לא להגיד את המילים האלו, אפשר בקלות לשנות את הכיוון כל עוד המילים לא נאמרו! אם הם נאמרו, נגמר. השאלה איך גורמים ללקוח לא להגיד לכם שהוא רוצה "לחשוב" לדוגמא?
הצגת המחיר
ברגע שאומרים ללקוח את המחיר נגמר פרק א של השיחה ומתחיל פרק ב
טיפול בהתנגדויות
התמודדות מילולית עם התנגדויות הלקוח והרצון שלו לרדת מהקו במאמץ לגרום לו בכל זאת לרצות לקנות. הרי אנחנו לא בוטים וזה בדיוק היתרון של האנושות ביכולת האישית לשנות את דעת הלקוח
לחץ גלוי ומשא מתן
לחץ זה דבר שאנחנו כלקוחות ממש לא אוהבים, אם אנחנו לא רוצים לקנות אז בבקשה לא לחפור! השאלה אם אפשר לעשות את זה בסטייל וברגש המתאים. הסרטון הבא מתאר תבנית לחץ גלוי מוכחת כיעילה ואשר משפרת באופן משמעותי את אחוזי הסגירה
חתירה לסגירה
איך מבקשים כרטיס אשראי מלקוח? מה אומרים ויותר חשוב מה לא אומרים?